ISO 10002

ıso 10002 müşteri memnuniyeti

müşteri şikayetleri

yönetim sistemi

ISO 10002 SERTİFİKASIYLA ETKİLİ VE VERİMLİ BİR ŞİKAYETLERİ ELE ALMA PROSESİ KURUN

ISO 10002 ile kuruluşunuza, müşterilerinize, şikâyet sahiplerine ve diğer ilgili gruplara fayda sağlayabilirsiniz.

Değişik ülke ve sektörlerdeki yaşanmış tecrübeler, müşteri şikayetlerinin doğru değerlendirildiklerinde ve kullanıldıklarında, bir kurum için çok değerli olduklarını kanıtlamıştır. ISO 10002, kuruluşunuzun kanıtlanmış bir çerçeve kullanarak  etkili ve verimli bir şikayetleri ele alma prosesinizi  göstermenize yardımcı olabilir.

ISO 10002 SERTİFİKASYON SÜRECİ

Kalite Yönetimi – Müşteri Memnuniyeti –  Müşteri Şikâyetlerinin Ele Alınması yönetim sistemleri için resmi olarak tanınmayı isteyen kuruluşlar tarafından karşılanması gereken ISO 10002'nin çeşitli şartları vardır.

Genel şartlar şunları içerir:

  • Müşteri hizmetinin iyileştirilmesi için organizasyonun kabiliyetinin artırılması, alınan şikayetleri çözme ve organizsayon, müşteri hizmetleri de dahil olmak üzere ürün ve hizmetlerini geliştirme becerisi
  • Üst yönetimin prosese katılması ve gerekli kaynak temini
  • Şikâyetçilerin ihtiyaç ve beklentilerinin tanınması ve ele alınması
  • Şikâyetçilere açık, etkili ve kullanımı kolay şikâyetler prosesi sağlanması, müşteri servisi dahil olmak üzere
  • Ürün ve müşteri hizmet kalitesini iyileştirmek için şikâyetlerin analizi ve değerlendirilmesi,
  • Şikâyetleri ele alma prosesinin denetlenmesi,
  • Şikâyetleri ele alma prosesinin etkililiğinin ve verimliliğinin gözden geçirilmesi

ISO 10002  MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ –MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ ELE ALMA YÖNETİM SİSTEMİNİN FAYDALARI

ISO 10002  sertifikası kuruluşlar için önemlidir, çünkü:

  • Ürünler ve proseslerde iyileşme sağlar.
  • Organizasyonun saygınlığını arttırır.
  • Organizasyon ve müşterilerin ihtiyaçlarını yansıtır.
  • Prosese erişim imkanı sağlar, şikâyetleri çözme kabiliyetini arttırır.

BUREAU VERITAS - ISO 10002  MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ –MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ ELE ALMA YÖNETİM SİSTEMİ BELGELENDİRME UZMANLARI

Sertifika elde etmek, işinizi standarda göre denetlemek ve belge kazanmak için gereken bilgi ve becerileri sağlamak için müşterilerle birlikte çalışıyoruz. Etkili ve verimli bir şikâyetleri ele alma prosesinin geliştirilmesi için yardımcı olabiliriz.

Sertifika hizmetlerine ek olarak, bir ISO 10002 müşteri memnuniyeti –müşteri şikayetleri ele alma yönetim sisteminin uygulanması ve sürdürülmesi için ilgili ISO 10002 eğitim kursları veriyoruz.

entegre YÖNETİM SİSTEMLERİMİZİ KEŞFEDİN