ISO 10002

ıso 18295 çağrı merkezleri belgelendirme hizmeti

 

Çağrı merkezi sektörünün referans noktası olan sektördeki hizmet standartlarının iyileştirilmesi faaliyetleri için bilgi sağlar. Hizmetin yerine getirilmesi için kurallar başlığı ile yayınlanan bu standart,  çağrı merkezleri ve müşteriler dikkate alınarak tasarlanmıştır.

Bu standart günümüzde çağrı merkezlerinin gereksinimleri içeren uluslararası bir standarttır ve hem iç hem de dış kaynaklı çağrı merkezleri için uygulanabilir özelliktedir. Tüketicilerin telefonla aradığı müşteri iletişim merkezleriyle ilgili şikayetlerin ortadan kaldırılması için belgelendirme hizmetine başlarken, standartla beklemek zorunda kalan müşterilerin memnuniyetinin artırılmasını sağlar.

çözümlerimiz

Çağrı Merkezleri sektörü belgelendirme hizmetleri için çağrı merkezi hizmetleri kapsamında sonuç odaklı bir müşteri deneyimine katkı sağlayacak etkin iletişim, yenilikçi ve sürekli gelişim yaklaşımı ile sunması ve belgelendirerek uluslararası standartlarda uygunluk sağlarız.

Bu hedefle sertifika çalışmalarına başlarken çalışanların desteklediği stratejk yöne bağlı yüksek müşteri memnuniyeti odağı ve sürekli gelişime açık tuttulan, süreç bazlı yaklaşım için bir referans noktası olarak konumlandırır.

faydalar

  • Müşteri memnuniyetinin artmasını sağlar.
  • Rakiplere karşı üstünlük sağlarsınız.
  • Geri beslemeler ile hizmet kalitesi yükselmekte ve müşteri şikayetlerinin sayısı düşürülür.
  • Sürekli ve düzenli veri akışı sağlar.
  • Memnuniyet veya menuniyetsizlikleri geriye dönük olarak izleyebilirsiniz.
  • Kurumsal hedeflerinizi, kurumsal yapınızı ve iş kültürünüzü anlamanıza yardımcı olacak bir ortaklık yaklaşım faydası sağlayacaktır.

sektörel belgelendirme hizmetlerimizi keşfedin